Re: device fest zuordnen

From: Oliver Fromme <olli(at)lurza.secnetix.de>
Date: Thu, 9 Mar 2006 15:47:19 +0100 (CET)

Joerg Pernfuss <elessar(at)bsdforen.de> wrote:

> Verwende Dateisystem labels (kann man +- überall setzen) und lade
> geom_label.

Das kommt drauf an, was Dieter tatsächlich will. Ich hatte
ihn so verstanden, daß er Devices fest zuordnen will (so
steht's ja auch im Subject), nicht Dateisysteme. In in dem
Fall hilft geom_label nicht.

Gruß
   Olli

"It combines all the worst aspects of C and Lisp:  a billion different
sublanguages in one monolithic executable.  It combines the power of C
with the readability of PostScript."
        -- Jamie Zawinski, when asked: "What's wrong with perl?"